VCMO

b8 03

b8 04

b9 01

 

 b9 02

b9 03

14.09.2011 20:32:04
Henrik Falk

Henrik Krøyer har en enkeltstartsramme til salg, han har kørt med klubben og passer godt på sine ting.

Det et godt tilbud.

http://cykelgalleri.dk/mar_vis.aspx?marid=28811&utm_source=facebook&utm_medium=link_share&utm_campaign=facebookcampaign

Falken


Kommentarer 0  

07.09.2011 10:04:46
Jens Ove Bay

Ja så lykkedes det endeligt at gennemføre, og da jeg nu har snakket om det i 5 år, må jeg helre fortælle lidt om turen.

Jeg var så heldig at komme med på en arrangeret rejse, så jeg stod på bussen uden for Kolding fredag eftermiddag, og så kørte vi til et hotel ca. en km. fra start.

Vi ankom lørdag kl.10 og da jeg havde cykelkontrol kl. 18 havde jeg god tid til at pakke ud.

Da jeg blev lidt tidlig klar, tog jeg chancen og cyklede til cykelkontrollen, og fik mine papirer og starttilladelse, det skal dog nævnes at selv om jeg havde 3 baglygter, så forlangte de nye batterier i den enecool.

Jeg havde starttid kl. 18. søndag, så det meste af dagen gik med at sove/hvile, men kl.15 gik vi til startområdet for at komme lidt frem i køen, der starter 400 af gangen med 20 minutters mellemrum. Temperaturen var 35 grader i skyggen, og den var der ingen af, så vandflaskerne og de 2 liter cola fik hurtigt ben at gå på.

Kl.17 blev vi lukket ind på stadion, og der blev jeg heldigvis vist den rigtige vej, så jeg kom til at stå i skygge, (de der blev vist den anden vej kom til at stå i solen i 3 timer ekstra), og efter mere ventetid, kom jeg endelig ud til starten, og vi skulle så starte kl.19,40 (Allan har fundet en video af starten, men jeg er ikke så god til linkssad)

Temperaturen var efterhånden udholdelig, og da vinden var næsten ikke eksisterende og i øst, så det lovende ud. Generelt må jeg sige, at vejret var lige så godt i år, som det var skidt i 2007.

Eskorteret af politi kørte vi så ud af Paris, så nu skulle min plan stå sin prøve. Jeg havde kun trænet ca 5000 km, og meget ujævnt, så min fart var ikke høj nok til, at jeg kunne satse på den, så jeg havde lagt en plan for min tur: jeg skulle sidde på cyklen fremfor at holde pauser, køre stærkt når det var let og holde lidt igen når det var svært eller gik opad. Jeg havde regnet ud, at det ville være rigtig godt, hvis jeg kom ud til Loudeac efter 449 km. på 22 timer, og ok hvis det tog 24.

Efter 240 km. var den første kontrol, men inden da nåede jeg at køre forkert sammen med 20 andre, heldigvis viste det sig kun at være 1 km, vi kørte ekstra, så det gik, da der var 2 japanere med gps i gruppen.

Efter 10 timer og 15 minutter kom jeg til den første kontrol, og her spiste jeg for første gang, (pasta med kødsovs i rigelige mængder), jeg havde indtil da spist en energibar eller en gel i timen, og forsøgt at drikke 1 flaske vand i timen, det skulle forhindre energikriser har jeg læst, og jeg må sige at det virker godt, jeg fik slet ingen kriser pga. for lidt væske eller sukker.

Da jeg havde erfaret at der var gået for længe inde jeg spiste første gang, begyndte jeg at spise på alle kontrolstederne, menuen bestod som regel af pasta med kødsovs, så det fik jeg nok af i løbet af de 4 dagelaugh.

Vores bus var kørt til Loudeac og her var der lavet en teltlejr, så vi kunne få mad og hjælp, samt sove hvis vi havde behov. Jeg var i den heldige situation at min nevø var hjælper på turen, så jeg havde min egen sougneur, og skulle bare sige hvad jeg ville have, så fik jeg det, så mens jeg spiste og derefter sov et par timer, blev cyklen smurt, vanddunkene fyldt, energibarer og gel puttet i taskerne og batterierne skiftet (på lygterne, havde desværre ingen batterier til at drive cyklen). Jeg havde egentlig planlagt at køre til det blev mørkt, men mine ben sagde at de gerne ville hvile lidt nu.

Allan sms´ede vejrudsigter til mig hver morgen, og de blev flittigt brug af alle i bussen, og da den sidste vejrudsigt sagde: det ville regne om natten, og at vinden ville vende til vest om tirsdagen, gjaldt det om at komme afsted.

Jeg kørte derfor mod Carhaix-Plouguer ca kl. 23,30 og der var nu nogen, der kom den anden vej, på vej tilbage til Paris. Jeg mødte senere nogen der havde kørt dette stykke i torden og kraftig regn, jeg kom ind til kontrolstedet, da det begyndte at regne, og da jeg ½ time senere kom ud fra cafeteriet, var det holdt op. nu manglede jeg kun 94 km. til Brest, men der er der så en bakke på ca. 20 km. det stiger kun 400 meter, men går op hele tiden, men da det samtidig blev meget tåget, kom jeg op af bakken, uden at opdage hvor lang den egentlig er.

Efter en lige så lang nedkørsel i modvind og tåge og en tur rundt i Brest´s industrikvarter, kom jeg til kontrolstedet efter 38 timer og 619 kørte km. nu manglede der kun 611. km og 52 timer til at køre dem i.

I depotet fik jeg et anfald af søvnighed, så jeg tog en powernap på 20 minutter i cafeteriet, og følte mig frisk igen, så afsted mod Paris.

Nu var det så den lange bakke fra den anden sidefrown. men turen tilbage til Loudeac foregik nu i 20 grader og medvind, selv om der ikke var meget vind. og da jeg ikke havde set området før da jeg kørte det om natten både ud og hjem i 2007 så var det et godt stykke, da der er meget flot natur på det stykke.

Nu sad der flere og flere folk med vand kaffe og kage langs vejene, og det er jo ret hyggeligt, selv om jeg bare kørte forbi uden at holde pauser. Efter 48½ timer kom jeg til Teltlejren igen, fik mad og drikke cyklen smurt, osv. og sov i 2-3 timer, og kørte mod Tinteniac kl.00,15. Det var på dette stykke at mine nakkeproblemer rigtig begyndte i 2007, så jeg var lidt spændt, men jeg mærkede ingenting, så jeg blev mere og mere optimistisk.

Efter ca. 40 km. kom der en hemmelig kontrol, og her spiste jeg lidt, og kørte videre i natten, der var helt vindstille og med månelys, så det var herligt, og da jeg kom til den landsby hvor jeg udgik i 07, stod jeg af cyklen og drak lidt vand, og kørte videre i godt humør.

Jeg havde bestemt mig for at sove en time i Fourgeres, og det gjorde godt, bortset fra lugten på sovesalen da jeg tog mine sko afwink.

Nu var næste mål at komme til Montagne-Au-Perche, da bussen ville køre hertil når de sidste var kommet til Loudeac. Det var et fint syn at se bussen holde lige foran kontrolstedet, med kaffebord og mulighed for at sove lidt, så jeg sov en time, efter at have spist den obligatoriske pasta med kødsovs.

Allans vejrudsigt sagde at jeg godt kunne skifte tøj og lade mine overtræksbukser ligge i bussen, og det viste sig at være rigtigt. Montagne-Au-Perche ligger på toppen af en bakke, og jeg kørte så ned af bakken ca 3 km. for at opdage jeg havde glemt mit kontrolkort i bussen, så op af bakken igensad godt jeg ikke havde kørt til næste kontrolsted, før jeg opdagede det!!

Med 140 km tilbage begyndte jeg at tro på det kunne lade sig gøre, og derfor satte jeg spurten ind, og det gik rigtig godt frem til Dreux 66 km. fra mål. jeg var begyndt at få lidt ondt i skuldrene, og min nakke begyndte at vise de samme tegn som i 07, så jeg begyndte at holde lidt flere pauser, samt tog en powernap, da jeg blev ret søvnig på et tidspunkt.

I Dreux begik jeg den fejl at jeg spiste flødekartofler, istedet for pasta, så jeg gik helt død efter 20 km, så kan jeg lære det. men med mange pauser og vejarbejde og køkørsel ind gennem Paris´s forstæder, nåede jeg endelig mål, og kunne ringe til Anja.smiley

Så nu er det mål nået, og jeg har jo lovet at vinde den sidste enkeltstart, men da jeg fik en diskus prolaps i bussen på vej hjem, må det vente til næste årsad, for lægen har forbudt al aktivitet i det næste stykke tid. og det vil heller ikke være retfærdigt med al den medicin jeg får.

Til sidst vil jeg sige at det er utroligt som ting kan være forskellige, jeg huskede kun det dårlige vejr fra 2007, og blev derfor ret overrasket over alle bakkerne i år, men min cykelcomputer siger også at jeg har kørt lige omkring 11.000 højdemeter på de 86 timer.

Skemaet herunder viser mine kontroltider.

 

Contrôle Heure Cumul Intermédiaire
SAINT-QUENTIN-EN-YVELINES 21-08 19:39 0h00 0 km/h 0h00 0.1 km/h
VILLAINES-LA-JUHEL 22-08 05:54 10h15 21.6 km/h 10h15 21.6 km/h
FOUGERES 22-08 10:24 14h45 21 km/h 4h30 19.8 km/h
TINTENIAC 22-08 13:02 17h23 20.9 km/h 2h38 20.5 km/h
LOUDEAC 22-08 17:40 22h01 20.4 km/h 4h38 18.3 km/h
CARHAIX-PLOUGUER 23-08 03:54 32h15 16.3 km/h 10h14 7.4 km/h
BREST 23-08 09:29 37h50 16.3 km/h 5h35 16.7 km/h
CARHAIX-PLOUGUER 23-08 15:20 43h41 16.1 km/h 5h51 14.5 km/h
LOUDEAC 23-08 20:08 48h29 16.1 km/h 4h48 16.5 km/h
TINTENIAC 24-08 04:39 57h00 15.2 km/h 8h31 10 km/h
FOUGERES 24-08 08:54 61h15 15 km/h 4h15 12.7 km/h
VILLAINES-LA-JUHEL 24-08 16:20 68h41 14.7 km/h 7h26 11.8 km/h
MORTAGNE-AU-PERCHE 24-08 21:12 73h33 14.8 km/h 4h52 16.6 km/h
DREUX 25-08 04:17 80h38 14.4 km/h 7h05 10.6 km/h
SAINT-QUENTIN-EN-YVELINES 25-08 09:34 85h55 14.3 km/h 5h17 12.3 km/h
Kilomètres parcourus: 1230

Det blev lidt langt, men det var jo osse en lang tur.

Hilsen

 

Jens Ove

 


Kommentarer 2  

02.09.2011 17:45:04
Kristian Bech Jakobsen

Tirsdag og Onsdag var Reino og jeg draget til Vejle for at deltage i årets Politi DM. Løbet foregik over to dage, med en 14, 2 km "bjerg"enkeltstart omkring Vejle, samt et knap 100 km Linieløb om onsdagen ved Jelling.

Tirsdag var vejret skidt med regn og blæst. Alligevel formåede Reino at trampe sig til en flot 4. plads i sin klasse. Jeg selv valgte at springe enkeltstarten over i håb om at spare lidt kræfter til onsdagens linieløb.

Onsdag kl. 1000 var omkring 85 ryttere, herunder 2 kvinder klar til start. Vi var inddelt i klasser, hvoraf Mesterklassen er det hårde hunde, mens klasse 1, 2, 3 og 4 er inddelt efter alder (ikke at der køres langsomt i disse klasser skal jeg love for!). Reino og jeg var begge i klasse 1 og skulle starte ud sammen med klasse 2 kl. 1005. Vi var ialt omkring 40 ryttere i de to klasser.

Ruten var 24, 5 km og skulle køres igennem fire gange. Allerede efter første sving ramte "muren" i form af en 8-10 procents stigning på omkring 400-500 meter. Så var man ligesom igang. Herfra gik det rimeligt fladt frem mod rutens anden stigning, der var mindst lige så grim, ja vel egentlig stejlere men dog lidt kortere. Tempoet var fra start højt og både Reino og jeg havde aftalt at klistre os så tæt på frontgruppen som overhovedet muligt. En taktik jeg i hvert fald var tvunget til at benytte idet de to stigninger som lyn fra en klar himmel sendte mig fra top til gruppetto... lad dette være et hint til coach Falk om noget mere bakketræning samt læring om at vælge de rigtige gear når det går stejlt opad med høj fart!

På tredje omgang var jeg dog ikke tæt nok på toppen og blev derfor parkeret ca 40 meter fra feltet. Lynhurtigt fik jeg etableret et samarbejde med et par andre ryttere, men da den enes kræfter hurtigt slap op, hvorefter den andens fordæk eksploderede, sad jeg pludselig alene og måtte vinke farvel til eventuelle aftaler om at køre en spurt for Reíno.

Reino derimod var fyr og flamme og sad som en urørlig saltstøtte i fronten af feltet fra start til slut. Afslutningen blev afgjort ved en "masse"spurt, hvor Reino desværre måtte se sig henvis til 2. pladsen, men superflot kørt at Reino! Jeg selv fik indhentet et par ryttere og endte med at finde lidt ny luft så det trods alt blev til en hæderlig 11 plads.

Reino kørte i øvrigt de 100 km med et gennemsnit på lige knap 35 kmt, mens jeg selv måtte nøjes mere mere beskedne 32,5 kmt.

 

Næste år køres DM i øvrigt i Aalborg og det bliver i maj måned... så skal der vintertrænes! :-)))


Kommentarer 1  

31.08.2011 08:19:40
Jesper Laursen

Hej Gutter

 

Lang tid siden! Følger med hérinde engang imellem, så man i det mindste ved, hvad der foregår.

 

Jeg vil bare lige sige Nikolaj Mygind STORT tillykke med 2. pladsen i Bella Skilte Cup. Fandme godt cyklet!

 

Dernæst håber jeg, at vi til næste år vil være flere til start end i år. Nok var vi mange tilmeldte, men ikke mange dukkede op til løbene. Det må vi have lavet om på :-)

 

Nyd resten af sæsonen!

 

Mange hilsner

Jesper


Kommentarer 1  

30.08.2011 18:47:44
Henrik Falk

Vi var 9 af de seje til træning tirsdag d. 30/8 det var en våd, grå og klam affære med tilhørende punkteringer.

På grund af punkteringerne delte vi os hurtigt op så der ikke blev for meget ventetid ved defekter, det var sådan lidt små køligt som en efterårsdag så det skulle trædes hårdt i pedalerne for at holde varmen.

Når vejret er så dårligt som det har været store dele af denne sommer er det en god ide at køre med enten indlæg eller med dæk som er let bedre end de hurtige sommer dæk.

 

Falken


Kommentarer 0  

27.08.2011 18:02:46
søren thode

hej drenge

det er godt at se der er andre der vil køre , jeg tilmelder mig 120 km  motion , ikke elite der kan jeg sku ikk  følge medcrying ,  da jeg fik den sorte hest tilbage i dag håber jeg på bedre vejr , den skulle jo nødig blive for beskidtwink  vi ses i start og måll  i klubtøjet ,  ps jeg har et par gutter med i orangse tøj   .... det var vist stavet forkert.........

 


Kommentarer 1  

25.08.2011 10:50:19
Allan Hansen

Jens Ove har netop gennemført Paris-Brest_Paris.
Han kørte de 1230km på knap 86timer.
Rygterne vil vide at han har det fint, måske lidt øm i nakken og i knæet, ellers er han ok.

Det er en imponerende indsats. enlightened


Kommentarer 3  

24.08.2011 17:24:04
søren thode

hej drenge jeg har tænkt mig at køre tour de vest på søndag jeg ville bare høre om der var andre med samme tanke så var der jo flere at følges med rundt  hilsen søren


Kommentarer 4  

23.08.2011 08:47:55
Leif Gjesing Hansen

Søndag den 21. august blev der kørt Roskilde Holdmatch på en krævende 30 km rundstrækning vest for Ringsted. Klubben stillede med 16 mand fordelt på fire 4-mands hold, som var tilmeldt 60 km holdløbet. Der var tilmeldt 50 hold til denne distance og 45 hold gennemførte. der blev også kørt på distancen 90 km med 14 tilmeldte hold.

Vejret var outstanding godt med omkring 20 grader allerede kl. 8 ved start og stort set ingen vind. Vinderne af 60 km distancen var holdtet WeTri, som kørte de to omgange i tiden 1.22.39, hvilket var imponerende. På 90 km distancen kørte et hold fra Team Cykling Shop turen på intet mindre end 2.07.44, hvilket er super stærkt kørt.

Vores egne fire hold kørte også nogle hurtige omgange og med en god følelse i benene og stærk team spirit.

Vallensbæk Hold 1 bestod af Henrik Falk, Henrik Panton, Bo Brauner og Reino Andersen, som kørte turen på 1.30.23, hvilket gav en flot placering som nr. 11. De sidste km blev kørt som 3-mands hold, idet Reino måtte strække våben (ben?), blot 6 km før målstregen - stærkt kørt!

Vallensbæk Hold 2 bestod af Leif Gjesing, Johnni Rasnæs (Sheriffen), Kim Pedersen og Nikolaj Mygind, som kørte turen på 1.33.42, som gav en tilfredsstillende placering som nr. 16. Nikolaj måtte desværre give slip efter omkring 20 km, så holdet kom også hjem som et 3-mands hold - næste år er den der, Nikolaj yes

Vallensbæk Hold 3 bestod af Allan Hanse, Per W. Hansen, Finn Rohrmann og Tonni Pedersen, der kørte hjem i tiden 1.41.37, som gav en fin placering som nr. 35. Alle fire kom hjem i samlet trop.

Valllensbæk Hold 4 bestod af Per hansen, Ole Gjetting, Bo Christiansen og Torben Roien kørte i den særlige Veteranklasse, hvor de blev nr. 3 med tiden 1.46.39. Også denne gruppe forblev samlet hele vejen.

Den faste fanskare stod som sædvanlig på mållinien med kaffe og nybagt kage samt hujende tilråb undervejs i løbet - tak for det!

Alt i alt var det en fin søndag og et kanon velorganiseret cykelløb, som det varmt kan anbefales at deltage i til næste år - måske med et 10-mands hold?

Her er et link med et udvalg af billeder fra Holdmatchen: https://picasaweb.google.com/114813384740589804855/RoskildeHoldmatch2011?authkey=Gv1sRgCNGTsajspOXnjQE#

Bedste hilsener

Leif


Kommentarer 4  

22.08.2011 09:19:34
Kristian Bech Jakobsen

Søndag den 21. august, mens mange af jer andre deltog i Roskilde Holdmatch, havde jeg valgt at stille op i Ritter Classic. Det store motionsløb havde i år deltagelse af lige omkring 700 ryttere, tællene alt fra tidligere proffer som Michael Blaudzun og Bo Hamburger, til motionister (uden den helt store rutine i at sidde i at felt).

Ruten i år var blevet en smule længere, så løbet i alt var 131 km, hvoraf de første 88 var med master, der holdt farten nede på omkring 25-28 kmt. Efter en noget sløv start, hvor folk skulle finde deres plads i feltet, kom der udmærket flow i det, mens turen gik fra Høje Taastrup over, Hedehusene, Ballerup, Lyngby over Strandvejen mod nord til Nivå, hvorfra der blev svinget ind i landet mod Hillerød. På overdrevsvejen ved Hillerød blev løbet standset i 5-10 minutter, mens der var tid til at tisse af og proviantere i det opstillede depot. Undervejs mod depotet kunne hyggesludres og det gode vejr kunne nydes. En VCMO trøje blev i øvrigt spottet og mindsandten om ikke det var Bjørn Kock i ensom majestæt der kom rullende :-)

Turen mod depotet bar i de sidste km dog præg af  at mange gerne ville først frem, hvilket resulterede i et par grimme styrt (et lige umiddelbart foran mig, puha). 

Efter løbet blev givet frit, var der ca. 46 km til mål. Jeg kørte med en kollega og valgte af respekt for egne lemmer at blive en smule bag frontgruppen, hvor kampen om at komme frem var temmelig heftig.

Mod mål var tempoet udmærket, om end der var en ganske kraftig sidevind шлемы для мотоциклов, hvilket splittede rytterne op i mindre grupper. Grundet sidevinden blev ens angrebstrang også noget nedtonet. Det kunne ligeledes mærkes at mange ryttere ikke var vant til at sidde i et felt, idet der ikke blev dækket af for hinanden og ikke var tale om noget voldsomt samarbejde mod målet - det var lidt skuffende.

Jeg nåede i mål knap 10 minutter efter vinderen, på en placering som nr. 110. Efter løbet kunne jeg dog se at forskellene i hastighed var meget små, hvorfor Ritter Classic i højere grad handler om at få mast sig mest muligt frem ved depotet inden løbet gives frit.

Ritter Classic 2011 var alt i alt en god oplevelse мотоэкипировка в Москве, om end jeg synes der blev kørt noget mere med hovedet under armen end sidste år. Bl.a. så jeg en rytter køre frontalt ind i helleanlægget ved Ganløse, lige før bakken (AV!). Meldingen gik dog "kun" på et brækket kraveben.

 


Kommentarer 3  

18.08.2011 20:17:30
Leif Gjesing Hansen

For jer, som ikke kører Bella Skilte Cup tirsdag den 23. august, er der et uimodståeligt alternativ til det triste liv på sofaen: træningstur, træningstur og endnu mere træningstur! Vi mødes som sædvanlig kl. 17.30 foran Pilehaveskolen.

Lidt rapport fra torsdagens aktiviteter:

Vi lagde ud fra skolen med 16 mand i gruppen - dog efter at have hilst på hhv. Alexander og Benny, som kom forbi i civil og blot ville tage temperaturen på dagens peleton. Aftenens program var 2 intensive intervaller i hold, som forberedelse til Roskilde Holdmatchen på en rundstrækning ved hhv. Ada-bakken/Sengeløse og Ågerup-St. Valby-Gundsølille-Ågerup (sidsnævnte med en motherf... af en afsluttende bakke!). Inden da skulle Torben lige brillere med sine kundskaber som cykelmekaniker efter en punktering udenfor Tåstrup - hvilket blot resulterede i en dobbelt-punktering...

Aftenen blev sluttet af med endnu to intervaller med hhv. samlet start og jagt udenfor Vindinge (undertegnede måtte med "skuffelse" se resten af feltet 50 meter bagude, da jeg i en sand spurtrus trillede forbi byskiltet i Vindinge - ho, ho!) samt parløbskørsel på strækningen Stærkende-Greve Landevej i et forrygende tempo for flere af parrene.

Alt i alt en fin aften med - for en gangs skyld - flot solskin og lummervarmt og 75 km på tælleren :-)

Bedste hilsener

Leif


Kommentarer 3  

14.08.2011 19:08:56
Henrik Falk

Der er lagt nye billeder ind på Bellaskiltecup.dk

Jeg faldt over 2 virkelig gode billeder, det ene viser Per W. allene i udbrud i over 15 km, imponerende stærkt og modigt kørt hr. kasser. Det andet billdede viser hvordan Reino "Renshaw" køre et perfekt leadout for kaptajn Nikolaj "Cavendish". Stærkt kørt Reino og super teamwork, og Nikolaj kan jo det der med at skyde frem de sidste 100 meter.

http://www.bellaskiltecup.dk/data/images1/2011_054.jpg

http://www.bellaskiltecup.dk/data/images1/2011_179.jpg


Kommentarer 1  

14.08.2011 16:04:02
Henrik Falk

Klubbens 2 Ironmen Nikolaj Bjerringfelt og Casper (søn til Bo) Er med i Copenhagen Challenge.

Nikolaj er kommet i mål i tiden 11:22:21

Tillykke til Nikolaj med endnu engang at have gennemført og i bedre tid end sidste år.

Jeg har desvære ikke Casper's tider.


Kommentarer 2  

14.08.2011 15:53:21
Henrik Falk

Dejligt at blive blæst igennem til dagens afdeling af klubmesterskabet, synes altid det blæser en halv pelikan på ruten ved Fløng.

Alle kørte da også langsomme tider

Brylupsfest og sent i seng var ingen hindring, jeg fik givet den maks gas.

http://connect.garmin.com/activity/106435661

Panton på hans Super tempolåge var urørlig (2 uger i den svenske vildmark uden cykel er åbenbart god træning) men der er stadig spænding om både den samlede sejr og om hvem der kommer i top 3.

Christian og Kim må lige have et kursus i at se på kort, så vi kan se hvor hurtige de kan køre uden omveje.


Kommentarer 3  

Kommentarer 0  

07.08.2011 21:24:11
Leif Gjesing Hansen

Jeg tog på picnic med familien i lørdags til Ålsgårde for at se på enkeltstarten i Post Danmark Rundt. Vejret var fint og tempoet højt, selvom Milchael Mørkøv ikke kørte den forventede sejr hjem. Jeg tog en håndfuld billeder, som kan ses på:

https://picasaweb.google.com/114813384740589804855/Film?authkey=Gv1sRgCKfwl97dwKXqPg#5638232321009340162

Bedste hilsener

Leif


Kommentarer 1  

Kommentarer 0  

05.08.2011 07:35:12
Leif Gjesing Hansen

Kære alle

Så har Henrik og jeg lavet et udkast til holdsammensætningen på de 4 tilmeldte hold til Roskilde Holdmatch 2011, den 21. august.

Indtil videre ser holdene således ud:

Hold 1

Hold 2

Hold 3

Hold 4

  1. Henrik Falk
  2. Henrik Kottal Panton
  3. Reino Andersen
  4. Bo Brauner
  1. Leif Gjesing Hansen
  2. Johnni Rasnæs
  3. Nikolaj Mygind
  4. Kim Pedersen
  1. Allan Hansen
  2. Per W Hansen
  3. Finn Rohrmann
  4. Tonni Pedersen
  1. Per Hansen
  2. Ole Gjetting
  3. Bo Christiansen
  4. Torben Roien


Vi har fået bekræftelse på deltagelse fra næsten alle, på dette tidspunkt (mangler bekræftelse fra Finn og Torben). Vi har 1-2 ryttere, der ikke fik meldt sig på den oprindelige tilmeldingsliste før sommerferien, men som har lyst til at køre, hvis der skulle dukke afbud op på eet af de 4 hold. Det er derfor meget vigtigt, at rytterne på de 4 hold hurtigt melder tilbage til Henrik eller undertegnede, hvis de af een eller anden grund alligevel ikke har mulighed for at køre holdløbet den 21. august.

Falk vil i løbet af de næste træningssessioner tilrettelægge intervaller, hvor vi vil få rig lejlighed til at få kørt holdene sammen til fasttømrede grupper, der vil kunne holde distancen på 60 km med kun lidt blodsmag i munden...

Derfor en stærk opfordring til jer, som er sat på holdene, om at komme til træningen søndag, torsdag og torsdag - med mindre andre vigtige gøremål står i vejen.

Bedste hilsener

Leif

 

 


Kommentarer 3  

04.08.2011 07:19:15
Jesper Bech Petersen

Hej,

Jeg kører gerne hold march hvis der mangler nogen.

jeg er dog ikke i super form :)

Venligst, Jesper


Kommentarer 1  

03.08.2011 13:19:11
Leif Gjesing Hansen

Tirsdag aften var der trængsel foran porten ved Pilehaveskolen med ryttere i blåt. Ferien er åbenbart ved at være slut for de fleste og lysten til at komme ud på den 2-hjulede må være stor. Vi mønstrede knap 20 velsmurte ryttere og Henrik havde lagt en ny-igen rute i omegnen af Østrup, Gundsølille og hjem over Hedehusene til Torslunde mabook.org.

Vejret var eminent med solskin og nix vind, så vi fik kørt en del intervaller på udvalgte rundstrækninger i holdkørsel, for at få finpudset formen til Roskilde Holdmatchen. Efter 3 intervaller delte vi os i et Hold 1 og 2. Sidstnævnte kørte under styring af Bo og Per hjemover, mens Hold 1 fortsatte med en ekstra sløjfe og intervaller under styring af Falk. En punktering ikke langt fra byskiltet i Torslunde fik os delt yderligere i to grupper - dem som kunne vente og dem som ikke kunne vente ;-)

I gruppen af dem som ikke kunne vente sad undertegnede sammen med Reino, Per V., Jesper B., Bo B. og Allan. En heftig traktor med slæb 800 meter før Torslunde-skiltet gjorde den afgørende forskel, idet den gav tilstrækkelig slipstrøm til Per's uigendrivelige spurtsejr - sur røv til resten af flokken...

Hvis bare jeg ikke havde siddet med vintercyklen mellem benene denne tirsdag! кофры для мотоциклов

Bedste hilsener

Leif


Kommentarer 1  

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL
<< Første < Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Næste > Sidste >>